Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kata kata atau Ucapan hari raya lebaran Idul fitri bahasa jawa

Kangjepot.com - Lebaran tahun ini terasa berbeda dalam masa covid 19 ini kita semua di anjurkan untuk menjaga jarak satu dengan yang lain dan untuk yang lagi merantau tidak bisa pulang ke kampung halaman karena wabah virus, tapi selama kita tidak bisa pulang dan tidak bisa langsung sungkem ke sanak saudara kita bisa mengungkapkannya dengan kata-kata atau ucapan lebaran dengan mengirim pesan singkat.

Kata kata atau Ucapan hari raya lebaran Idul fitri bahasa jawa

Dan ini ada beberapa kata-kata atau ucapan yang bisa kita kirim ke sanak saudara dan teman kita dengan bahasa jawa, ya mungkin lebaran di tahun ini anda tidak bisa mudik seperti saya yang hanya bisa mengucapkan lewat jarak jauh dan hanya bisa berkomunikasi dengan telefon, walau pun dengan telefon kita teteap bisa sungkem dengan kedua orang tua kita dan ini beberapa contoh ucapan hari lebaran idul fitri dalam bahasa jawa.

Ucapan hari raya idul fitri dalam bahasa jawa


Kulo ngaturaken sugeng riyadi lan nyuwun pangapunten dumatheng sedoyo kelepatanipun lan klenta klentinipun kulo.

Sucining ati tumatining laku ngaturaken sugeng riyadi bilih wonten kelepatan kulo nyuwun agunging samudro pangaksami.

Ngaturaken wilujeng idul fitri  nyuwun gunging pangapunten, mugi kito kanugrahan jatining fitrah saking gusti Ingkang Moho Pemurah

Kula nyuwun agunging pangapunten sedanten kalepatan lahir dumugining batin mboten langkung ngaturaken sugeng riyadi, mugi Gusti Allah ingkang kuoso paring ridho lan rahmatipun dumateng kito sedoyo.

ong dosa sing paling apik yaiku wong sing mratobat. Ana apike ngapurani kabeh manugso sing pernah nglarani ati.

Dinten menika dinten bakda riyadi, kula menawi gadah kalepatan ingkang disengaja lan mboten disengaja dumateng panjenengan sak keluargo kula nyuwun agunging samudro pangaksami.

Mangan kupat dudohe santen, menawi lepat nyuwun ngapunten. Ngaturaken wilujeng idul fitri 1 Syawwal 1440 H.


Artikel terkait


Ngaturaken sugeng riyadi sedoyo lepat nyuwun pangapunten,mugo mugo dosaku lan dosaku dilebur ing dino riyoyo iki.

Kagem sedoyo kemawon, kulo namun sakdermo lare awon bade mungel. Menawi lampah ingkang awon lan sifat mboten pitados wonten ing manah. Soho timindak glenyengan, dipun angapuro, ingakng angeng sanget.

Itu beberapa contoh kata-kata atau ucapan hari raya lebaran idul fitri dalam bahasa jawa yang singkat dan mudah untuk kita ucapkan untuk sungkem  langsung atau hanya lewat pesan singkat, dan untuk kesempatan di artikel ini saya sebagai penulis juga mohon maff lahir dan batin semoga kita semua di bukakan pintu ridho keberkahan dalam hidup kita semua.

1 comment for "Kata kata atau Ucapan hari raya lebaran Idul fitri bahasa jawa"

  1. Bahasa Jawa lemes & paling sopan tentu agak sulit. Tidak seperti bahasa Jawa sehari hari. Begitupun bahasa Sunda, Sunda lemes pun sulit. Nice info

    ReplyDelete